طراحی سایت بازرگانی
نوشته شده توسط : karen

طراحی سایت بازرگانی

سایت های بازرگانی با اهدافی مانند گسترش کسب و کار و ایجاد ارتباطات گسترده تر ایجاد می شوند. وب سایت ها دارای ویژگی های خاصی هستند که کمک میکنند مشاغل بازرگانی روابط گسترده تر و پایدارتری را ایجاد نمایند. در این بخش به بررسی مواردی می پردازیم که در طراحی سایت بازرگانی مورد نیاز می باشد.

نکات اساسی در طراحی سایت بازرگانی

  1. بخش اساسی در طراحی سایت بازرگانی بخش معرفی خدمات و تخصص ها می باشد در این بخش خدمات قابل ارائه توسط شرکت به کاربران ارائه می‌شود و افراد می توانند با مراجعه به این بخش کلیه خدمات قابل دریافت را بررسی و در صورت نیاز درخواست این خدمات را داشته باشند
  2. بخش مقالات و اخبار در حوزه بازرگانی، سایت های بازرگانی می توانند بخش بسیار وسیعی در رابطه با مقالات و اخبار روز داشته باشند چرا که بسیاری از اخبار ها در دنیای امروز در مورد مسائل مالی و مرتبط با حوزه های بازرگانی می باشد. این بخش در جذب مخاطب همچنین اطلاع‌رسانی به مخاطبان نقش اساسی دارد.
  3. بخش پروژه های انجام شده، در این بخش امکان معرفی فعالیت های انجام شده و پروژه های انجام شده وجود دارد. در شرکتهای بازرگانی معمولاً پروژه های کوچک و بزرگی انجام می‌شود که درج آنها در وب سایت به جلب اعتماد مخاطبان و جذب آنها کمک خواهد کرد.
  4. ایجاد فضایی برای پرداخت، چنانچه شرکت های بازرگانی نیاز به تراکنش های مالی داشته باشند می‌توانند با ایجاد درگاه پرداخت آنلاین در وب سایت خود بخش پرداخت مالی را به صورت سیستماتیک راه اندازی کنند. این بخش در شرکت های بزرگ بازرگانی می تواند نقش حیاتی داشته باشد.
  5.  بخش پرسش و پاسخ، افراد مختلف نیاز به اطلاعات در مورد شرکت‌ها و یا موارد مالی خود دارند، میتوانند در این بخش سوالات خود را مطرح و پاسخ آنها را از کارشناسان دریافت نمایند این بخش نقش بسیار مهمی در جذب مخاطب خواهد داشت و ارتباطی دو جانبه بین مدیران شرکت و مشتریان برقرار خواهد کرد.
  6. آلبوم تصاویر ، برای بخشهایی که نیاز به ایجاد تصاویر مختلف می باشد میتوان از گالری تصاویر وب سایت استفاده کرد این بخش قابلیت ایجاد انواع اسلایدها را به مدیران سایت می دهد.
  7. بخش رزومه شرکت، در این بخش رزومه های کاری شرکت سرتیفیکیت ها و موارد دیگر درج میگردد تا مشتریان و اطلاعات کامل تری از شرکت و توانایی های آن داشته باشند.
  8.  ایجاد نقشه و آدرس، در این بخش علاوه بر ایجاد آدرس پستی می توان از نقشه هایی که در موبایل ها قابل مشاهده هستند استفاده کرد. این بخش کمک می کند تا مشتریان به صورت آسان‌تری به شرکت و منابع آن دسترسی داشته باشند.

 

سایتهای بازرگانی می‌توانند بخش درآمدی برای شرکت های بازرگانی داشته باشند و همچنین تعداد مخاطبان و مراجعان به این شرکت ها را افزایش دهند. این افزایش می تواند منجر به افزایش درآمد و ارتباطی تنگاتنگ بین مشتریان و شرکتهای بازرگانی باشد . شرکت‌های بازرگانی علاوه بر وب سایت به اپلیکیشن های اختصاصی نیز نیاز دارند. ایکیشن ها امکان استفاده راحت تر برای کاربران موبایلی را فراهم می‌کند.

طراحی سایت بازرگانی

خرید سایت آماده

فروش سایت               

خرید اپلیکیشن

اپلیکیشن آماده





:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 اسفند 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: